godnatti

 Jag vet inte riktigt vart jag ska börja med detta inlägg, egentligen vill jag skriva ett irriterat inlägg med åsikter ala Tizi, och dom vill jag lova kan vara riktigt hårda och pikande så jag låter bli för detta ska inte bli en bitter blogg :) Nu har jag precis kollat klart på säsong 2 av jersey shore, bästa no sence serien ever haha att se människors beteenden får en att tänka över hur man själv beter sig i vissa sammanhang speciellt när alkoholen är inblandad, jag skulle göra den bästa drama serien ever om jag var med i en liknande serie med tanke på hur jag är... hahaha... dom som känner mig vet exakt vad jag pratar om, i have many stories to tell. Roliga sådana också vill jag lova, men dom som fått ta del av dom vet resten will see den dagen det är menat för dom.... gosh vad läsare jag hade fått om jag berättat sanningen om mitt liv hehe, yeye whatever nu blev det mycket bullshit så jag slänger in handduken och säger nattinatti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0