Fredag

Jag har en sån fucking awesume fredag så det finns inte. Har aldrig haft det så roligt som idag. Jag har legat i min säng till runt halv sju på kvällen och kollat hela säsong 1 av jersey shore och nästan hela säsong 2 snart, mamma kom hem där vid halv sju och avbröt mitt tittande för att servera mig en lasagne som tyvärr smakade crap men fick också massa fredagsmys innan hon sa ciaociao och drog till en vöninna. Fuck my life just nu, sitter med brutet ben helt alone en fredag!? what the fuck liksom? Att jag ens är hemma en fredag? jag skulle behöva manligt sällskap just nu det kanske skulle krydda tillvaron lite, UPSS! haha lol... yeahyeah ha en grym helg samtliga läsare så hörs vi, själv får jag väl smälla i mig några morfintabletter så blir allt roligare, det är ju trotsallt lagligt för mig just nu så ni kan inte kalla mig pundish? :O 
 
hahaha, ta det jag säger med en nypa salt - jag skämtar mycket om saker man inte skämar om - im just sayin!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0