3 år senare och vi är tillbaka

Hej hallå där kött o blåbär, tro det eller inte men jag och Aida är tillbaka. Hahaha tre år senare får vi för oss att börja blogga igen efter att ha öppnat upp våran gamla blogg. Vi insåg hur mycket vi saknade vårat liv tillsammans, goosh vilka memorys vi har, my sister my friend my fucking awesume best friend! 
Det roliga är att jag sitter här i Sverige just nu med ett ny opererat brutet ben medans hon är i USA och lever loppan vilket hon gjort i ett par år nu också, grymmaste tjejen i världen är vad hon är. Är så stolt över dig Aidi, du är min förebild - kan du så kan jag! And u know what im talking about. "sky's the limit" eller hur? 
För er som inte vet vad jag pratar om just nu så är hon i USA och pluggar, mer om det får hon berätta sen. 
 
Jaja nog om det... Jag får väl inleda detta med att berätta att 2013 började bättre än för någon annan, som i vanlig ordning i Tizi's liv (alltså mitt) så bröt jag benet och inte nog med det så fick jag operera det också hahahaha, jag skulle på bolaget men kom hem med ett brutet ben det var det som hände, jävla is jävel utanför porten! Men men det är bara att bita ihop och fortsätta kriga vidare, har sjukt mycket att göra nu i Januari har många möten och mycket att fixa för om planen går som den ska så säger jag arividerci till er alla i höst men mer om det får ni veta när det närmar sig... Berättar inte mer för det finns för många onda ögon där ute och just nu vill jag inte att något ska stoppa mig, all in! 
 
Hoppas ni kommer digga bloggen och att vi får lika mycket läsare som förr, vi kommer blogga om allt möjligt, typ precis vad vi känner för... Either you like it or not! Hörs senare kompisar nu ska jag äta middag med min madre som är min personliga slav efter operatiopnen, bästa mami! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0